Pentru ca ideile creative fara rigoare raman simple idei, intr-o lume dominata de ele, ne dorim sa gasim un DIRECTOR EXECUTIV perseverent si orientat spre rezultate, capabil sa scoata solutii si din piatra seaca.
Si, pentru ca la noi in echipa nu lipsesc entuziasmul si exaltarea, ba dimpotriva, „omul nou” trebuie sa vina la pachet cu un grad mare de ancorare in realitatea financiara a mediului din Romania si cu o capacitate de actiune care sa transforme „cele mai imposibile” idei in rezultate palpabile pentru sectorul industriilor creative.
Directorul Executiv al ORICUM va participa la stabilirea strategiei organizatiei, se va implica direct in implementarea strategiei si in supervizarea activitatilor. Crearea raportului de activitate anual va face parte de asemenea din atributiile sale esentiale. Experienta in mediul non-profit/ de business si cel putin 3 ani de lucru intr-un post ce presupune managementul proiectelor si administrarea de bugete sunt indispensabile. In plus, atitudinea pozitiva, optimismul si capacitatea de a inspira si motiva vor fi atuuri esentiale la care ne vom uita cu atentie.
In schimbul avantajului de a fi „sef”, candidatul ideal este deschis la puncte de vedere diferite de ale sale, iar in contrabalans cu capacitatea de a delega, stie sa asculte si sa ofere feedback constructiv pe sarcinile delegate.
Profilul ideal rezulta mai clar din enumerarea de mai jos, iar bifarea tuturor subpunctelor te aseaza in fruntea listei noastre scurte pentru job! Trimite-ne un CV si o scrisoare de intentie de o pagina pana pe 20 decembrie la traian@oricum.ro. Iti multumim!
ORICUM: Director Executiv
Directorul executiv are viziunea de ansamblu asupra situatiei prezente si viitoare a organizatiei. Adera la misiunea si valorile ORICUM si se ocupa de managementul tuturor proiectelor, atragand in permanenta fonduri pentru activitatile organizatiei. Planifica, evalueaza si mijloceste relatia cu partenerii cheie. Candidatul ideal are experienta relevanta in managementul din zona non-profit/ de business.
Responsabilitati :
- Participa la stabilirea strategiei organizatiei pe termen mediu si lung;
- Decide, impreuna cu membrii asociati, asupra incheierii sau lansarii de proiecte;
- Coordoneaza si se implica direct in implementarea strategiei si a planului fiecarui proiect pentru a asigura rezultate optime;
- Supervizeaza desfasurarea activitatilor planificate in functie de scopul, durata si bugetul stabilit, coordoneaza echipele de proiect;
- Defineste si aloca responsabilitati clare persoanelor din subordine, supervizeaza activitatea acestora in functie de obiectivele stabilite;
- Cunoaste in detaliu proiectele ORICUM si posibilitatile de finantare pentru fiecare dintre ele si gaseste solutii optime de eficientizare a costurilor;
- Aloca resurse specifice pentru initiativele si proiectele organizatiei, prevede si gestioneaza riscurile care pot afecta siguranta financiara;
- Se ocupa de aspectele financiar-administrative ale asociatiei;
- Identifica noi oportunitati (prin proiecte, initiative sau granturi) in acord cu viziunea organizatiei; activitati de fundraidsing (parteneri publici);
- Dezvolta relatii cu stakeolderii importanti (finantatori publici, media, alte organizatii neguvernamentale din Romania si din Uniunea Europeana);
- Intocmeste rapoarte de activitate.
Calificari si calitati necesare:
- Cel putin 3 ani de experienta intr-un post ce presupune managementul proiectelor, administrarea de bugete si coordonarea unei echipe;
- Experienta in mediul non-profit;
- Capacitate de influentare si negociere;
- Initiativa, orientare catre solutii si rezultate, perseverenta;
- Abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala si capacitatea de a mobiliza echipa printr-o atitudine deschisa si pozitiva;
- Viziune si abordare creativa a agendei zilnice (tinde spre un stil de leadership creativ).