Se cauta Sponsorship Manager pentru ORICUM si ShortsUP

Credem ca ideile bune devin cu adevarat valoroase atunci cand sunt conectate la oportunitati pe masura. Cautam un membru nou in echipa ORICUM si ShortsUP, acel om care sa completeze creativitatea cu un dram de pragmatism si care sa exploateze potentialul unei piete noi. Vrem sa cream impreuna modele de business inovatoare care sa sustina proiectele culturale independente. Daca te regasesti in descrierea de mai jos, asteptam aplicatia ta pana pe 20 septembrie.

Ilustratie de Oscar Ramos Orozco

Ce cautam:
Sponsorship Manager pentru ORICUM si ShortsUP

Valorile persoanei:
Agilitate de business
Viteza
Pragmatism
Perseverenta
Deschidere
Independenta
Creativitate
Empatie
Proactivitate
Spirit inovator

Ce presupune job-ul: 

  • Sponsorship manager-ul identifica oportunitati de colaborare intre proiectele noastre si branduri comerciale/companii locale & internationale
  • Contribuie la dezvoltarea proiectelor actuale si celor noi din perspectiva oportunitatilor de colaborare cu branduri
  • E responsabil pentru cresterea veniturilor din partea partenerilor comerciali
  • Contribuie la dezvoltarea strategiei financiare ORICUM si ShortsUP
  • Negociaza cu reprezentantii partenerilor comerciali
  • Se asigura de buna implementare a proiectelor agreate cu partenerii comerciali
  • E responsabil de crearea unei infrastructuri de evaluare si masurare a impactului/beneficiilor pe care colaborarile comerciale le au atat pentru proiectele noastre cat si pentru partenerii nostri
  • Impreuna cu echipa de PR creeaza si implementeaza o strategie de crestere a profilului proiectelor in randul brandurilor/companiilor locale & internationale
  • Contribuie la dezvoltarea de proiectele noi si propune idei de sustinere a acestora prin parteneriate sustenabile

Persoana ideala:

  • Are o experienta de cel putin 5 ani in domeniul marketing-ului, comunicarii sau business managementului, a interactionat cu branduri internationale si locale. Ideal ar fi o persoana care a vazut ambele tabere (atat din interiorul companiilor cat si din perspectiva unei proprietati de sponsorship)
  • E dinamica si stimulata de provocari si cauta mereu solutii la probleme
  • Are simtul umorului, e muncitoare dar relaxata si perseverenta. E omul care vede in orice provocare o oportunitate si care se bucura atunci cand are o coala alba in fata, doar la gandul ca poate construi ceva nou
  • E la curent si are un interes specific pentru domeniului industriilor creative si culturale, o zona economica emergenta cu potential urias
  • Interesata de inovare si de testarea unor modele de business adaptate produselor culturale independente

Beneficii:

  • Salariu de baza competitiv cu industria de marketing si comunicare
  • Sistem de obiective si bonus pe baza rezultatelor
  • Existenta unui portofoliu de proiecte cu reputatie si rezultate
  • Existenta unui numar mare de lead-uri de unde se poate construi
  • Conectivitate asigurata (laptop, telefon mobil)
  • Transport si buget de networking
  • Program flexibil, posibilitatea lucrului de acasa
  • Apartenenta la o echipa tanara care-si propune sa dezvolte proiecte de pionierat pe piata industriilor creative

Despre ORICUM & ShortsUP:

ORICUM este organizatia non-profit care de peste 5 ani sustine dezvoltarea industriilor creative romanesti. Prin proiectele si initiativele sale, ORICUM conecteaza oameni talentati din sectorul creativ cu publicurile lor curioase. Informeaza, dezvolta proiecte care stimuleaza piata creativitatii si faciliteaza dialogul dintre sectorul privat si cel public. Pe scurt, atrage atentia asupra potentialului imens de dezvoltare economica prin creativitate. Totodata, isi propune sa demonstreze ca sistemul educational formal poate avea beneficii imense daca este infuzat cu elemente non-formale. In prezent, ORICUM e partener principal in cea mai ampla initiativa de sustinere a antreprenoriatului in industriile creative romanesti, un proiect European cu acoperire nationala.

ShortsUP este proiectul cultural independent care si-a propus sa creasca vizibilitatea scurtmetrajelor si, pe termen lung, valoarea acestora. Aducem in atentie cele mai valoroase scurtmetraje din lume prin evenimente sezoniere si recomandari online. In ultmii 4 ani, ShortsUP a reinventat felul in care publicul interactioneaza cu filmele de scurtmetraj printr-un mediu de expunere unica, ce imbina filmul cu alte arte conexe.

Metode de selectie:

  • Un CV concentrat in maxim o pagina trimis la adresa salut@oricum.ro cu subiectul “Sponsorship Manager ORICUM”, pana pe 20 septembrie. Doar cei selectati vor fi contactati
  • Un video privat pe Youtube in care sa ne convingi ca esti “omul potrivit la locul potrivit”. Durata: 1 minut
  • Cel putin doua recomandari (in orice tip de format) din partea unor oameni din domeniul marketing-ului, management-ului, fundraising-ului sau consultantei de business

In urma procesului de selectie va exista un shortlist cu 5 alesi care vor participa la interviu. Data orientativa de incepere a contractului: octombrie 2013. Multumim si asteptam cu entuziasm aplicatiile voastre!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>