Training Setting up a business

Cand te gandesti sa iti deschizi un business apar un milion de intrebari: Cum incep? Cum sa imi fac un plan de afaceri? Care este nisa mea? Cum ma diferentiez de competitori? Cum imi setez obiectivele de business? Un plan bun seteaza directia unui start-up si te ajuta sa ramai concentrat atunci cand toate celelalte elemente din jurul tau par sa o ia razna :)

Din fericire alti oameni au trecut prin asta inaintea noastra si sunt dispusi sa povesteasca ce lectii au invatat din dezvoltarea unor business-uri creative. Iar unul dintre ei este Laurentiu, fondatorul Bruno Wine Bar si a berii Zaganu.

Pe parcursul trainingului vom aborda aspectele cheie legate de initierea si dezvoltarea unui start-up:
- Cum imi fac un plan? Dar un business plan?
- Cum stabilesc obiectivele de business?
- Tips & Tricks pentru stabilirea unei echipe
- Ce trebuie sa urmarim pe tot parcursul drumului?
- Care sunt chestiunile legislative de care trebuie sa tii cont?

UNDE? Ne intalnim sambata 15 noiembrie de la ora 11:00 la Espace Minoux (Strada Spatarului 26, https://www.facebook.com/EspaceMinoux). Training-ul are loc intre 11:00 – 17:00 cu 1 ora pauza de pranz.

Trainer: Laurentiu Banescu este co-fondatorul brandului Zaganu – un brand de bere artizanala, nepasteurizata, produsa intr-o micro-berarie situata la poalele muntelui cu acelasi nume. A lucrat in 4 corporatii mari timp de aproape 11 ani, in diverse pozitii manageriale de marketing&sales. Din 2012, Laurentiu, impreuna cu Alexandru, partenerul sau, si-au dedicat tot timpul, banii si energia pentru a crea si dezvolta un brand 100% romanesc, autentic, independent. Au pornit de la una dintre pasiunile lor, berea, cu gandul de a contribui la revitalizarea unei industrii pe cale de disparitie in Romania, berea locala, artizanala. Asa s-a nascut brandul de bere Zaganu. Laurentiu nu este la primul proiect antreprenorial, el a fondat in 2008, impreuna cu 3 prieteni Bruno Wine Bar, primul wine-bar din Bucuresti si cu siguranta unul dintre primele din tara, situat in Centrul Istoric.

CUM:
Completeaza formularul de inscriere disponibil aici. Inscrierile se incheie pe 14 noiembrie ora 11:00. Apoi te vom contacta noi cu toate detaliile logistice. Fee-ul de participare este 100 de lei si include participarea la training si cafea de buna dimineata!

Training modele de distributie a scurt-metrajului

Cand pasesti in lumea realizatorilor de filme ai senzatia ca cel mai greu lucru este sa faci primul tau scurtmetraj: sa transformi ideea in scenariu, sa gasesti o sursa de finantare si mai apoi sa treci cu bine prin toate etapele realizarii lui. Dar viata unui film incepe abia dupa ce a fost terminat, atunci cand este adus in fata marelui public.

 

Ca orice produs cultural, filmul scurt are mai multe etape de viata care trebuie sa urmeze ordinea lor fireasca pentru a ajunge la un numar cat mai mare de spectatori. Pe parcursul trainingului vom aborda aspectele cheie legate de distributia scurtmetrajelor:

  • Care este cel mai potrivit festival pentru lansarea nationala si internationala a scurtmetrajului tau? Cum construiesti un circuit festivalier relevant pentru publicul tau tinta?
  • Cum contactezi un distribuitor si ce anume ar trebui negociat daca ajungeti sa semnati un contract?
  • Daca filmul tau va fi selectat sau chiar premiat in festivaluri de renume cum gestionezi acest moment?
  • Cum lansezi scurtmetrajul tau pe internet – ce alegi intre Vimeo si YouTube si ce alte platforme de distributie exista?

 

DE CE?
Lumea filmului scurt este mult mai putin orientata catre distributie decat cea a lungmetrajelor. Cei mai multi producatori si regizori vad scurtmetrajele fie ca la o modalitate perfecta de a-si dezvolta abilitatile si de a castiga experienta sau pur si simplu ca la un act artistic, fara sa se preocupe de cum sa isi recupereze investitia facuta. Însa popularitatea crescanda a pietelor de scurtmetraje de la Cannes si Clermont-Ferrand, a evenimentelor non-competitive de film scurt si a platformelor V.O.D. (video on demand) ne incurajeaza sa credem in dezvoltarea distributiei comerciale a acestui gen cinematografic.

PENTRU CINE?

Training-ul este gandit atat pentru student/absolventi ai unor facultati de film care au deja proiecte de scurtemetraje dar nu stiu cum sa le integreze intr-o retea de distributie cat si pentru pasionati ai filmului scurt care doresc sa isi dezvolte aceasta pasiune in ceva mai serios.

UNDE?

Ne intalnim sambata 10 mai de la ora 11:00 la Espace Minoux (Strada Spatarului 26, https://www.facebook.com/EspaceMinoux). Training-ul are loc intre 11:00 – 17:00 cu 1 ora pauza de pranz.

 

TRAINER:

Alexandra Safriuc este co-fondator ShortsUP, unul dintre cele mai dinamice proiecte dedicate distributiei scurtmetrajului din Romania. De peste 5 ani Alexandra este selectionerul de filme al evenimentelor tematice ShortsUP si cea responsabila cu obtinerea drepturilor de difuzare. Acest lucru i-a permis sa observe evolutia distributiei de film scurt atat pe piata nationala cat si pe cea internationala. Din 2013 Alexandra este si curatorul online al sectiunii de Scurtmetraje de pe platforma www.shortsup.ro, in cadrul careia recomanda zilnic un film scurt.
In afara ShortsUP Alexandra a fost implicata ca organizatori si selectioner pentru festivalul Filmul de Piatra, primul festival din Romania cu o competitie nationala dedicata filmului scurt. De asemenea, a colaborat ca scenarist la proiecte de scurtmetraj, lungmetraj si seriale TV.

 

CUM:
Completeaza formularul de inscriere care este disponibil aici.
Inscrierile se incheie pe 5 mai. Apoi te vom contacta noi cu toate detaliile logistice. Fee-ul de participare este de 100 lei.